Romana English English

Solicitarea informațiilor de interes public

Acte normative: 

Legea 544/2001 cu modificările și completările ulterioare

Hotărârea Guvernului 123/2002 cu modificările și completările ulterioare

Legea 109/2007 privind reutilizarea informațiilor din instituțiile publice cu modificările și completările ulterioare

 

1.  Persoana responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public din cadrul instituției:

dna Alexandra Ilniţchi-Ardelean, referent de specialitate.

telefon: +40 773 870 353

email: comunicare@muzeulartabv.ro

2. Formularul de solicitare în baza Legii 544/2001

3. Modalitatea de contestare a deciziei și formulare pentru reclamații administrative:

Conform art. 21–22 din Legea 544/2001:

A. Modalitatea de contestare administrativă

  • Dacă o persoană consideră că i-a fost refuzat accesul la informațiile solicitate sau că nu a primit răspuns în termenul prevăzut de lege, poate depune o reclamație administrativă.

  • Reclamația se depune în scris, la conducătorul autorității sau instituției publice respective, în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit.

  • Conducătorul instituției este obligat să soluționeze reclamația administrativă și să comunice solicitantului un răspuns în termen de 15 zile de la înregistrare.

B. Acțiunea în instanță

  • Dacă, după parcurgerea acestei etape, persoana este în continuare nemulțumită, poate introduce acțiune în contencios administrativ la tribunalul în a cărui rază teritorială domiciliază sau are sediul autoritatea publică.

  • Termenul pentru introducerea acțiunii este de 30 de zile de la expirarea termenului legal de soluționare a reclamației administrative.

4. Lista documentelor de interes public și lista documentelor produse/ gestionate de Muzeul de Artă Brașov: 

5. Rapoarte anuale de aplicare a Legii 544/2001